• Dr. Designs

Hvordan oppnå vekst?

#ServiceProfitChain #ansatte #gaver #erkjentlighetsgaver

Erkjentlighetsgave til ansatt

7 enkle steg til vekst ved hjelp av Service Profit Chain.


"Når folk bli anerkjent for sin innsats, blir de inspirert til å oppnå mer"

1. Intern Servicekvalitet og Anerkjennelse

Ved å ha interne programmer som anerkjenner de ansatte blir de inspirert til å oppnå mer. Dette kan blant annet være å gi de ansatte en erkjentlighetsgaver. Det hele har en effekt som fører til at de ansatte får en tilfredshet på jobben.


2. Tilfredse Ansatte

Ved å ha tilfredse ansatte, øker sjansen for at de blir hos dere som bedrift og beholder sin lojalitet.


3. Produktive Ansatte

Ved å ha lojale ansatte får de utført sine oppgaver bedre å bedre for tiden som går. Ansatte som får jobben gjort raskt kan gi bedre ekstern service til dine kunder.


4. Ekstern serviceverdi

Når ansatte får gjort jobben raskt og behjelpelig, får dine kunder en positiv oppfatning på kundeservice og tjensten eller produktet dere tilbyr.


5. Kundetilfredshet

Når dine ansatte yter god service, får du tilfredse kunder som også blir lojale og repeterende kunder.


6. Kundelojalitet

Kunder som vurderer topp på tilfredstillingsnivå har seks ganger så høy sannsynlighet for å kjøpe fra deg en andre.


7. Vekst og Lønnsomhet

Gjennom kundelojalitet kjøper kunden oftere og blir en vandrende markedsfører for din bedrifit. Hvis du mestrer disse stegene, kan du oppnå salg uten å bruke penger på markedsføring. Din bedrift vil oppnå vekst og lønnsomhet.


"Clients do not come first. Emplyees come first. If you take care of your empoyees, they wil take care of the clients" - Richard Branson

Kontakt oss for en hyggelig prat.

Vi hjelper din bedrift med skreddersydde gaver til dine ansatte.




0 views
  • LinkedIn - White Circle

Følg oss på LinkedIn

© 2020 by Awe As / 918 780 068 / Kongens Gate 22, Oslo / Sales@awedesigns.no